فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه با اشاره به ناکام ماندن سارقان مسلح ، با حضور به موقع پلیس درصحنه گفت: یک نفر از سارقان دستگیر و تحقیقات هدفمند پلیس برای دستگیری دیگر سارق همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ 03 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" روح الدین یوسفوند" درباره جزئیات این عملیات موفقیت آمیز پلیسی گفت: در ساعت۱۷:۴۵ روز گذشته  با اعلام گزارشی مبنی بر اقدام به سرقت مسلحانه از یک منزل مسکونی در بخش مامونیه شهرستان زرندیه به پلیس، بلافاصله مأموران انتظامی در محل مورد اشاره حاضر شدند.
وی افزود: پس از شلیک این سارقان مسلح به سوی پلیس در انجام عملیات تعقیب و گریز، مأموران انتظامی ، با رعایت و استفاده از قانون بکارگیری سلاح، با شلیک بهنگام به سوی متهمان، موفق به دستگیری یکی از سارقان و کشف یک قبضه سلاح کمری از او شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه با اشاره به ادامه داشتن تحقیقات پلیسی برای دستگیری دیگر سارق متواری شده در این عملیات یادآورشد:  در بستر تحقیقات فنی مأموران پلیس، مشخص شد که این سارقان مسلح،  ساکن یکی از استان های همجوار استان مرکزی و از مجرمان سابقه دار می باشند.
سرهنگ "یوسفوند" با قدردانی از تعامل فراگیر شهروندان با پلیس در انجام  این عملیات موفقیت آمیز پلیسی از تمامی شهروندان خواست تا  همواره به هشدارهای پلیسی توجه کرده و بااستفاده از لوازم ایمنی مناسب و دیگر تجهیزات هوشمند ، سارقان را ناکام بگذارند.
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار